Сторінки

вівторок, 8 листопада 2011 р.

День 6 (28 липня 2011р. Німеччина: Бад-Райхенхаль)

З Монтре (Швейцарія) їдемо в Бад-Райхенхаль (Німеччина): близько 650 км. за 8 год.

Друга ніч в тому ж готелі з непрацюючим душем.. В Марти з Дімою з душем все було в порядку. То ж зранку прийшлось йти до них :) Шведський стіл не надто потішив.. З такою їжею шлунок довго не протягнув би. Вибір був не великий: або сир з ковбасою, або вівсянка з холодним молоком.. Це мало тішило..

Одна парочка трохи перебрала спиртного, то ж з них підсміювався весь автобус). Дорога обіцяла бути довгою і нудно.. Подивилися 2-гу частину про імператрицю Сісі, потім ще був Льодяниковий період..

А за вікном гори потопали в хмарах..

Замок вдалині..

Крани..

Подорож тривала з 9 ранку до 5 вечора! Нарешті! Нарешті ми приїхали до купалень! В них нарешті можна було повноцінно відпочити! Надзвичайно чиста прозора солена вода. І дуже тепла + ще й лікувальна! Було надзвичайно приємно в ній хлюпатися, плавати, стрибати, пірнати! Плюс ще всякі водяні гейзери – прекрасний масаж для тіла!

Басейнів було декілька: одні в приміщенні, а один великий – під відкритим небом. Це тааак круто! Свіже повітря, навколо неймовірні краєвиди: високі гори і важкі темні хмари нависають над ними. Навіть почав накрапати дощ і піднявся вітер, але це не завадило плюскатися у теплій приємній воді і далі! Я надзвичайно задоволена!

В одному з маленьких круглих відділень басейнчика автоматично створювалась течія по колу. Дуже сильна, попавши в неї, тебе починає швидко носити по колу. Скільки радості і сміху це нам принесло! Це на порядок крутіше як у Аквапарку :) Також за окрему доплату була сауна. Правда в неї можна було заходити ТІЛЬКИ повністю голим :) От так :) Ми туди, звісно ж, не пішли). Вийшла з купальні мокра і довольна як слоник :-)

В нас лишалось вільного часу десь хвилин 40. Вирішили швидко сходити в магазин. Я почала розпитувати німців де він знаходиться :) Але час невблаганно втікав.. Магазинчик продуктовий ми так і не знайшли.. То ж вечерею з нами поділилися Діма з Мартою. Дякуємо, що не дали нам вмерти з голоду :)

Моє волосся ще і досі легко пахне сіллю :)

Австрія

А після купалень знову декількагодинний переїзд.. Андрій пішов щось там пояснювати водіям).

І от ми знову в Австрії! В готелі. Тішить те, що ціни тут (принаймні в мінібарі) вдвічі дешевші як у Швейцірії! І душ тут справний! І номер гарний і затишний. І вай фай тут халявний. Подзонили\написали повідомлення додому.. Оксана щось не відписала. Надіюся що дома все в порядку. Лягли спати і дуже скоро відключилися.. Завтра будемо вже їхати додому! Хочеться вже якогось легенького домашнього борщику..