Сторінки

понеділок, 20 лютого 2017 р.

Ірландія: Острови Скелліг. День П'ятий.

А сьогодні ми попливемо до островів Скелліг. Можливо там нам вдасться кінець кінцем подивитися на цих невловимих паффінів? Ще в Ісландії ми загорілися бажанням побачити цих симпатичних кумедних пташок. Не побачили. Потім ми намагалися відшукати їх в бінокль на кліфі Могера. Для галочки нам це вдалося - через збільшуване скло бінокля ми помітили на скелях маленькі цятки, які при максимальному напруженні зору таки вдалося ідентифікувати як пафіінів. Але врешті-решт, скільки можна?

Бронювати квитки варто заздалегідь, оскільки можна легко залишитись ні з чим. Але бажання потрапити на острів та побачити паффінів було надто сильним і якимось дивом місця для нас таки знайшлися! Так як часу у нас було вдосталь, то ми поїхали собі до узбережжя і прогулялися по дну Атлантичного океану! Це так незвично! Скоро почнеться прилив і все стане на свої місця - зникне під водою, але поки що, поки що вода відступила і можна ходити по самому морському дну навіть не намочивши ноги :)

Ну а тепер їдемо шукати наш кораблик, який повезе нас до двох островів. По дорозі зупинялися ще декілька разів, щоб зробити фото. Красива Ірландія, як не крути.

Навіть з зупинками на фотографування приїхали завчасно. Довелося трохи чекати. І от врешті ми дочекалися - сіли на кораблик і попливли. Навпроти нас вмостився один балакучий дядько, який розважав нас своїми розповідями про свої мандрівки, про паффінів та Шотландію :)

Кожному видали рятівний жилет і в очікуванні чогось нового і незвіданого ми попливли до скель. І чим далі у відкритий океан, тим більше хитало нашим човником, тож довелося добре триматися, щоб на одній із чергових хвиль не зісковзнути з лавочки :)

Погода нам знову сприяла, я очікувала холоду і вітру, а було сонячно і доволі тепло. Дорога до островів не близька, але час біжить швидко і сумувати не доводиться. Берег все віддаляється, гори все меншають і меншають, морська гладь розширюється і розширюється..

Острови Скелліг (ірл. Na Scealaga, англ. The Skelligs) - це два маленькі острови: Літл Скелліг та Скелліг-Майкл (ірл. Sceilig Mhichílангл. Skellig Michael). Спершу пропливаємо повз менший з островів - Літл Скеллінг. Ось, власне, і він

А тут птахи влаштували собі рибну трапезу :)

А от і більший з двох островів - Скелліг-Майкл.

На острові Скелліг-Майкл, або ж Великий Скелліг знаходиться древній монастир та маяк.

Монастир відкритий для відвідувачів, однак наша екскурсія не включає висадку на острів, а дуже шкода.. Ну і нехай, це краще ніж взагалі нічого. Саме на цьому острові відбувалася зйомка фінальної сцени "Зоряних війн"

Тепер повертаємося назад до Літл Скеллінга, повз який ми вже пропливали, але цього разу капітан вже заглушить мотор, дасть вдосталь часу, щоб роздивитися острів та розкаже багато цікавого про нього. Так так, ці білі смуги - не пісок, не вапняк і не сніг, це - птахи! Ну і пташиний послід, еге ж..

Літл Скеллінг закритий для відвідувачів. На цьому острові живе друга за чисельністю у світі популяція північних олуш - декілька десятків тисяч! Просто неймовірно!

І справді, підпливаємо ближче і вже можемо детально розгледіти птахів, які в прямому сенсі слова обліпили весь острів.

Найбільше тут білосніжних олуш, але окрім них є ще багато інших видів птахів: баклани, гагари, буревісники і навіть паффіни! І так, я таки чітко побачила їх! Правда високо в небі над головою, але це точно були вони! Літають надто високо і швидко - постійно втікають з кадру, так що сфотографувати їх так і не вдалося.

Згодом ми підпливли максимально близько до острова і побачили ще одних симпатичних морських звірків. А тим часом, поки ми всі зацікавлено розглядали острів та його жителів, у воду були закинені вудочки і вже зовсім скоро було виловлено декілька рибин. Риба тут же була почищена, а відходи викинуті у воду на радість птахам.

Настав час повертатися назад. Зійшли на сушу. Поки переодягалися та здавали жилети, на виході вже готувалася свіжозловлена риба, якою пригостили всіх бажаючих з нашої невеличкої групи. Потім зайшли в тематичне кафе, пообідали, чи то вже повечеряли? І поїхали до нашого наступного готелю.

Ще жоден день з нашого перебування в Ірландії нас не розчарував.  І це класно! Надіюся, так буде і надалі ;)